Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de UniuneaEuropeană, vă invităm să vizitaţi http://www.fonduri-ue.ro
 

Proiect SAFIR
Despre proiect
Obiective
Grup tinta
Activitati
Rezultate
Achizitii

Informare si consiliere
Despre
Documente utile
Medierea muncii
Antreprenoriat
Formare profesionala
Clubul Intreprinzatorilor
Contact

A fost demarat cursul de perfectionare "Vanzator" - seria 2, Deva organizat in cadrul proiectului "S.A.F.I.R. - Servicii de Asistenta, Formare si Informare pentru Reintegrarea pe piata muncii a somerilor din judetul Hunedoara"

 
In perioada 13 - 22 februarie 2012 va avea loc la Deva, cea de-a doua serie a cursului de perfectionare Vanzator, organizata gratuit in cadrul proiectului "S.A.F.I.R. - Servicii de Asistenta, Formare si Informare pentru Reintegrarea pe piata muncii a somerilor din judetul Hunedoara", proiect finantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 si implementat de Camera de Comert si Industrie Hunedoara, in calitate de beneficiar, in parteneriat cu Team Consulting SRL Deva. Cu aceasta ocazie a fost organizat azi, 13 februarie 2012, la sediul CCI din Deva "Seminarul de informare si promovare a proiectului".

Programele de formare profesionala planificate in cadrul proiectului sunt destinate persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca si sunt adecvate cererii de ocupare imediata si, in acelasi timp, abilitatilor participantilor.

Un numar de 13 persoane vor participa in perioada 13 - 22 februarie 2012 la cursul de perfectionare Vanzator, organizat la sediul Camerei de Comert si Industrie Hunedoara din Deva, str. 1 Decembrie, nr.23, care a fost lansat azi, 13 februarie 2012, cu un seminar de informare si promovare a proiectului. Participantilor la seminar le-au fost prezentate de catre directorul general al Camerei de Comert si Industrie Hunedoara, obiectivele proiectului, activitatile organizate gratuit pentru grupul tinta precum si rezultatele obtinute de la inceputul proiectului si pana in prezent. Doamna Crinela Gafton a precizat ca un numar de 124 persoane au beneficiat pana acum de servicii gratuite de informare si consiliere profesionala, mediere si consultanta in demararea unei afaceri, iar 67 persoane au fost certificate in cadrul activitatilor de formare profesionala .

Prin implementarea acestui proiect, persoanele asistate vor stii unde sa caute informatii despre piata locala a muncii, vor avea planuri de actiune individualizate pentru a-si gasi un loc de munca sustenabil, se vor cunoaste mai bine pe sine prin evaluarile realizate, vor avea mai multa incredere in sine prin serviciile de consiliere si orientare profesionala, vor obtine noi calificari in meserii solicitate pe piata muncii, vor cunoaste etapele necesare demararii unei afaceri, vor avea competente in managementul afacerilor.

Pentru informatii suplimentare va stam la dispozitie la sediul Camerei de Comert si Industrie Hunedoara, Deva - str. 1 Decembrie, nr. 23, Petrosani - Str. Anghel Saligny, nr. 12, telefon 0254 - 212924, fax 0254 - 218973, mobil 0737 505 446, email office@ccihunedoara.ro, web www.safir.ccihunedoara.ro, persoane de contact Crinela GAFTON - manager de proiect, Violeta ROHNEAN - Asistent manager.

Crinela GAFTON
Manager de proiect
CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE HUNEDOARA






Continutul acestui site nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala
a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei
SAFIR - 2011